+48 500 012 201 od 9:00 do 21:00 Schowek -

Jak rezerwować

Biuro Podróży Sun Way Travel oferuje możliwość rezerwacji ofert turystycznych przez Internet, telefonicznie lub osobiście w naszych biurach. W przypadku rezerwacji telefonicznej, aby usprawnić znalezienie odpowiadającej Państwu oferty, prosimy o przygotowanie informacji dotyczących wyjazdu takich jak: kierunek, termin, standard hotelu, ilość i wiek uczestników. Przy okazji rozmowy telefonicznej nasz konsultant z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania.

Wybór oferty

Aby dokonać wyboru oferty można skorzystać z naszych sugestii w postaci linku i banerów zamieszczonych na stronie głównej wybierając interesującą nas opcję np.: last minute, egzotyka, all inclusive itd. Jak również posłużyć się wyszukiwarką ofert na stronie głównej. Znajdziecie tu Państwo ofertę wszystkich touroperatorów dostępną w Polsce jak i naszą ofertę niemieckich biur podróży. Jeśli nie mają państwo sprecyzowanych planów wakacyjnych nasi konsultanci służą fachową poradą i przygotują ciekawą ofertę. W tym celu wystarczy wypełnić krótki Formularz Kontaktowy.

Rezerwacja

Po wybraniu konkretnej oferty rezerwacji można dokonać na różne sposoby:

1. Online wypełniając formularz przy konkretnej wcześniej wybranej ofercie. W zależności od organizatora, rodzaju oferty, terminu wylotu mogą wystąpić różne rodzaje rezerwacji;

a) rezerwacja opcjonalna z określonym czasem ważności rezerwacji - rezerwuje wstępnie ofertę. Dotrzymanie terminu płatności zapewnia zmianę rezerwacji na stałą.

b) rezerwacja stała - po której opłaceniu otrzymujemy umowę rezerwacji.

c) zgłoszenie rezerwacji - występuje wtedy kiedy organizator nie umożliwia rezerwacji online. Wypełnienie formularza nie oznacza zawarcia umowy. Nie daje też gwarancji dostępności miejsc. Na podstawie danych zawartych w formularzu nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie, w celu potwierdzenia szczegółów oferty. Dopiero wtedy nastąpi wstępna rezerwacja.

2. Telefonicznie lub mailem kontaktując się bezpośrednio z naszym konsultantem Infolinią lub na mail. Konsultant dokona rezerwacji wybranej przez Państwa wycieczki.

3. Osobiście udając się do jednego z naszych salonów sprzedaży, które zostały stworzone specjalnie dla Państwa. Listę naszych oddziałów znajdą państwo na stronie kontakt.

Należy wziąć pod uwagę że oferta zamieszczona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Płatność

W zależności od daty rozpoczęcia imprezy turystycznej płatności dokonuje się zaliczkowo lub w całości. Wysokość zaliczki jest uzależniona od konkretnego touroperatora i terminu wyjazdu. Szczegółowe wytyczne i terminy płatności otrzymają Państwo od naszych konsultantów. Płatności można dokonać w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

  • dokonując przelewu na nasz numer konta
  • poprzez płatności online Przelewy24
  • płacąc kartą płatniczą lub kredytową: Visa, MasterCard
  • płacąc gotówką w jednym z naszych salonów sprzedaży

Przy rezerwacji online po otrzymaniu potwierdzenia płatności w zależności od oferty następuje rezerwacja opcjonalna. W przypadku kiedy oferta nie ma możliwości rezerwacji online konsultant skontaktuje się z państwem i dokończy rezerwację.

Prosimy o przestrzeganie ustalonych z konsultantem terminów płatności - gwarantuje to utrzymanie wstępnie rezerwowanych miejsc.

Dokumenty rezerwacji

Po dokonaniu formalności dokumenty rezerwacji przesyłane są drogą mailową. Po otrzymaniu dokumentów należy się z nimi zapoznać oraz sprawdzić poprawność danych. Należy zwrócić uwagę na wszystkie załączniki i zapoznać się z ogólnymi warunkami uczestnictwa organizatora. Podpisane dokumenty należy odesłać na nasz adres mail.

Rezerwacja i płatność – oferty touroperatorów niemieckich

Procedura rezerwacji ofert z Niemiec jest taka sama jak z Polski z tą różnicą, że w raz z wysłaniem wypełnionego formularza przy konkretnej ofercie klient proponuje biuru podróży zawarcie wiążąco umowy podróży. Tym samym umowa dochodzi do skutku w momencie przyjęcia przez biuro podróży. W momencie lub bezzwłocznie po zawarciu umowy organizator podróży przedstawia do dyspozycji klienta potwierdzenie podróży. Płatności można dokonać kartą kredytową lub przelewem. Szczegóły regulaminu ofert z Niemiec znajdują się tu REGULAMIN

Dokumenty podróży

Dokumenty podróży w zależności od touroperatora otrzymają państwo na lotnisku, przez aplikację lub drogą mailową.

Koszty rezerwacji

Nasze biuro nie pobiera od klientów żadnych prowizji. Wszystkie koszty obsługi rezerwacji, wysyłki dokumentów itp. pozostają po naszej stronie. Tym samym klient kupujący ofertę turystyczną w naszym biurze płaci taką cenę jak u touroperatora w salonach firmowych czy na innych portalach internetowych.

Potwierdzenie godzin wylotu

Bardzo ważne jest potwierdzenie godzin wylotu. W tym celu na 24 godziny przed wylotem nasz konsultant skontaktuje się z państwem i poda aktualne godziny wylotu. W przypadku nie otrzymania od nas informacji, bardzo prosimy o kontakt z Państwa strony.

Życzymy udanego wypoczynku!

Po powrocie zapraszamy Państwa do podzielenia się z Nami wrażeniami i opiniami na temat hotelu i miejsca w którym Państwo byliście. Można to zrobić wyszukując na naszej stronie hotel i klikając zakładkę „opinie” dodać nową.

Objaśnienia skrótów i symboli umieszczonych przy ofertach na naszej stronie:

  •  All Inclusive - wszystko w cenie - pełne wyżywienie: śniadania, obiady, kolacje, przekąski między posiłkami, napoje bezalkoholowe, regionalne alkohole;
  • FB - Full Board - pełne wyżywienie: śniadania, obiady, kolacje;
  • HB - Half Board - wyżywienie: śniadania i obiadokolacje;
  • BB - Bed and Breakfast - śniadania;
  • OV - bez wyżywienia;