pomost na plażypolski rezydentmuzyka na żywo
UDOGODNIENIA: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sporty wodne, Minigolf, Tenis, Sport, Animacje dla dorosłych, Zjeżdżalnie wodne, Przedszkole, Basen kryty, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Historyczne, Bez paszportu, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi.
Opis
LOKALIZACJA - Hotel Alba Queen oferuje nowoczesne i przestronne pokoje w centrum Colakli, ok. 8 km od antycznego centrum Side, ok. 13 km od Manavgat; ok. 55 km od lotniska Antalya
PLAŻA - Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
HOTEL -324 pokoje, 4 połączone 5-piętrowe budynki, 4 windy. Do dyspozycji gości: przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, 2 restauracje a la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja); 4 bary, butik, sklep z pamiątkami i biżuterią
Wi-Fi - bzpłatne w lobby
POKOJE - Standardwoe, Standardowe z widokiem na morze, Family - z łózkiem piętrowym dla dzieci - wyposażenie pokoi: klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), TV-sat, telefon, mini-bar, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny), łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen, 4 zjeżdżalnie, brodzik dla dzieci, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kryty basen (czynny sezonowo); kort tenisowy z oświetleniem (płatny), centrum fitness, program animacyjny dla dzieci i dorosłych, miniklub (4-12 lat), dyskoteka, muzyka na żywo, wieczorne pokazy. Płatne: bilard, kręgielnia, rzutki, gry komputerowe, sporty wodne na plaży; centrum Spa
WYŻYWIENIE - All Inclusive - śniadania, późne śniadania, obiady, kolacje, późny posiłek serwowane w restauracji głównej. Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach. Jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji a la carte - wymagana rezerwacja.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI REJSOWYMI CORENDON
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny).
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WARUNKI PRZELOTU Turkish Airlines:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
code:6153